Noworoczne zmiany w SuperGrosz

Nowy Rok bardzo często wiąże się ze zmianami i nie inaczej ma się sprawa na rynku pożyczek pozabankowych. Sporo zmian wraz z nadejściem 2017 roku wprowadziła firma pożyczkowa SuperGroszzwiększono limity pożyczek dla nowych i stałych klientów, wprowadzono system wielokanałowej obsługi klienta oraz rozszerzono możliwości weryfikacji tożsamości i zdolności kredytowej. Wszystkie te działania mają usprawnić proces aplikowania o chwilówkę oraz skrócić czas oczekiwania na gotówkę.

Zwiększone limity w SuperGrosz

Wprowadzone zmiany dotyczące zwiększenia limitu tyczą się pożyczek ratalnych – krótkoterminowe pozostają bez zmian. Jeszcze do niedawna w SuperGrosz można było zaciągnąć pożyczkę ratalną maksymalnie na 4 000 zł. Aktualnie limit ten został podniesiony do 7 000 zł dla nowych klientów oraz do 10 000 zł dla klientów stałych. Dodatkowo podniesiono okres spłaty aż do 48 miesięcy, przez co SuperGrosz na chwilę obecną stał się jedyną firmą na rynku z tak wysokimi pożyczkami na tak długi okres spłaty.

Weryfikacja tożsamości

Jak na razie SuperGrosz oferuje dwie formy potwierdzenia tożsamości dla swoich klientów. Pierwszą z nich jest potwierdzenie tożsamości za pomocą danych udostępnianych podczas logowania się do platformy online swojego konta bankowego przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi szyfrujących SSL. Służy do tego aplikacja Konto X, której sposób działania jest podobny do opisywanych już na łamach naszego serwisu Instantora czy KontoConnect. Jest to bezpłatna i wręcz natychmiastowa forma weryfikacji.

Natomiast drugim sposobem potwierdzenia tożsamości jest tradycyjny przelew 1 zł na rachunek bankowy pożyczkodawcy. Wadą tego rozwiązania jest czas potrzebny na dotarcie przelewu w przypadku posiadania konta w innym banku niż firma pożyczkowa.

Wkrótce firma planuje wdrożyć dodatkowy, trzeci wariant potwierdzenia tożsamości. Będzie on znacznym ułatwieniem dla osób nie posiadających własnego konta. To wypłata GIRO w urzędzie pocztowym. Wystarczy, że klient w dowolnej placówce w momencie odbioru gotówki okaże dowód osobisty oraz SMS z kodem. Po wprowadzeniu tej funkcjonalności SuperGrosz będzie jedyną firmą na polskim rynku pożyczek, oferującą aż trzy możliwości weryfikacji, w tym jedną całkowicie offline.

Wielokanałowa obsługa klienta

Wraz z nadejściem nowego roku, SuperGrosz rozszerzył również funkcjonalność i zakres kanałów obsługi klienta. Klienci, chcąc uzyskać pożyczkę, mają do wyboru dwie opcje – mogą dokonać wszelkich formalności telefonicznie lub samodzielnie uzupełnić formularz online. Przy drugiej opcji również można skorzystać z pomocy konsultantów call center lub pracowników na chacie. Możliwość taka dostępna jest także u kilku innych pożyczkodawców i na plus SuperGrosza działa fakt, że dołączają do firm z najwyższymi standardami obsługi klienta.

Poniżej prezentujemy wypowiedź Piotra Siwca, będącego członkiem zarządu firmy SuperGrosz:

Łącząc zaawansowane metody weryfikacji zdolności kredytowych i elastyczne wydłużenie okresu spłaty do 48 miesięcy umożliwiamy otrzymanie pożyczki jeszcze większej liczbie klientów, na wyższe kwoty. Jednocześnie są to pożyczki, które łatwiej będzie klientom spłacać ze względu na wydłużony okres ratalny. Wierzymy, że zmiany w ofercie i ulepszenia wprowadzone na portalu SuperGrosz zachęcą nowych klientów do skorzystania z naszych usług, a obecnym ułatwią składanie kolejnych wniosków.

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*